SeoWox u aramaktan çekinmeyin. Müşterimiz olmasanız bile dostumuz olursunuz.

Hakkımızda Bilgiler

Seowox 2017 Yılın da kurulmuş 2018 yılı içerisinde seo sektörün de Türkiye ve avrupa pazarında yüksek atılımlar oluşturacak bir markadır.

Tarihçemiz

2004 Yılında sektöre online media marketing ile giriş yaparak bugünlere gelmiş bir ekibin ürünüdür. 2006 yılı itibari ile gerçek anlam da SEO ‘ da zirve tırmanışı başlamıştır.

Neler Yaptık ?

Geçmişten günümüze kadar 2000 üzeri kurumsal şirket ve bireysel müşterilimize hizmetler sağladık. Bilişim ajanslarına çözüm ortaklıkları sağladık, Çözüm ortaklarımızın müşterileri olan Arçelik, vakko, avis, budget, gibi ünlü markaların sitelerini seo çalışmaları yaparak, araç kiralama, oto kiralama, rent a car, buzdolabı, çamaşır makinası, led tv, lcd televizyon, ayakabbı, takım elbise, kravat, gömlek, v.b gibi yüksek ve düşük arama hacimli kelimelere ilk sıralar da yer sağladık.

1500 üzeri kendi öz müşterimize , alanya otelleri, antalya otelleri, uçak bileti, ukash, kravat, çeşme otelleri, bodrum otelleri, tatil, marka tescil, patent, patent sorgulama, sony playstation 4 vb. binlerce yüksek arama hacimli kelimelere seo çalışmaları yaparak bu kelimelerin %90’da ilk sıra %10’lık kısmında ilk 3 sıra ve ilk sayfa başarısı sağladık.

Müşterimize Yaklaşımımız.

Bizim farkımız dürüstlüğümüzdür, öncelikle müşterimizin kazançlı çıkmasıdır. Yeni müşteri bize ulaştığında ilk olarak projesini kendisinden dinliyoruz, daha sonra analizlerimizi yapıyoruz eğer ki sonuç alamayacağı bir seo projesi ise karşı çıkıyoruz zarar etmesini istemiyoruz. Alternatif çözümler sağlıyoruz gerektiği durumlar da Türkiye’nin neresinde olursa olsun müşterimizi yerinde ziyaret ederek. Yeni bir seo projesi üretip çalışmalara geçiyoruz.

Yapamayacağımız seo işlerini kabul etmiyoruz, bunlar nelerdir; Aşırı spam ve saldırı almış ve almaya devam eden web siteleridir. +18 Sektörü ve halk sağlığını tehdit sahte kozmetik ve bitkisel sağlık ürünlerinin seo çalışmalarını yapmamaktayız. İllegal hizmet sağlayan web sitelerine hizmet vermemekteyiz.

Başka Ne İşler Yapıyoruz.

Hazır web site yazılımları geliştiriyoruz. 2017 yılı aralık ayında piyasaya süreceğimiz hazır web sitesi sistemlerimizden bugüne kadar 50 adet web site scripti ve 80 özel tasarımlar geliştirmiş bulunmaktayız.

Kendi internet projelerimiz için mobil uygulamalar geliştirmekteyiz. Yüksek trafikli ve gelirli web siteleri alımları ve satım işleri yapmaktayız.

Sosyal medya marketing gücümüz ile yüksek kapasite sosyal pazarlama ile satışlar yapmaktayız.

Tatilbudur.com gtc reservation işbirliği ile uçak bileti ve otel rezervasyon api ve acente web sitesi yazılımları geliştirmekteyiz.

Tüm Müşterilerimize Eşit Davranıyoruz.

Büyük küçük müşteri ayırt etmiyoruz.Tüm müşterilerimize eşit mesafede yaklaşım gösteriyoruz. Desteğimiz büyük ve küçük ölçekli seo çalışması yaptıran müşterimize de aynı seviye de olmaktadır.

12 Ay İlk Sayfa Garantisi Veriyoruz.

Seo çalışması yapmış olduğumuz tüm web sitelerine 12 ay ilk sayfada kalma garantisi veriyoruz. Kesinlikle bir yıl boyunca anahtar kelimeniz de sıralama düşüşü yaşamayacağınız taahüt ediyoruz.